Close Menu
    What's Hot

    סין פרסמה אזהרות לאחר שהטייפון דולפין ממשיך להתקדם בפנים הארץ לאחר נחיתה בחוף.

    אוגוסט 11, 2026

    הזהב ממשיך בעלייה של שלושה ימים לקראת פרסום נתוני האינפלציה המרכזיים בארה”ב

    אוגוסט 11, 2026

    נכון ל-7 באוגוסט, מספר מקרי המוות מאבולה בקונגו עבר את ה-1,900, על רקע עלייה במקרים

    אוגוסט 11, 2026
    • הביתה
    • צור קשר
    עֲסָקִיםחֲדָשָׁנִיםעֲסָקִיםחֲדָשָׁנִים
    • בריאות
    • בידור
    • עסקים
    • מְמֻנָּע
    • ספורט
    • מוּתָרוּת
    • חדשות
    • סגנון חיים
    • טכנולוגיה
    • נסיעות
    עֲסָקִיםחֲדָשָׁנִיםעֲסָקִיםחֲדָשָׁנִים
    דף הבית » הקרדיולוג ממליץ על 4 הפירות המובילים להפחתת לחץ הדם
    בריאות

    הקרדיולוג ממליץ על 4 הפירות המובילים להפחתת לחץ הדם

    דצמבר 12, 2023
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

    פירות הם לא רק חלק טעים מהתזונה שלנו אלא גם ממלא תפקיד מכריע בשמירה על בריאות הלב. עשירים בחומרים מזינים חיוניים כמו סיבים, אשלגן ונוגדי חמצון, פירות מועילים במיוחד לאנשים עם לחץ דם גבוה. כדי להבין זאת יותר, התייעצנו עם ד”ר דוד סבגיר, M.D., קרדיולוג בעל שם, שהדגיש את החשיבות של תזונה עשירה בפירות בניהול יתר לחץ דם. ד”ר סבגיר מדגיש במיוחד ארבעה פירות יעילים במיוחד בייצוב או הפחתת לחץ הדם בשל תכונותיהם התזונתיות הייחודיות. הנה מבט מקרוב על הפירות האלה:

    קרדיולוג ממליץ על ארבעת הפירות המובילים להפחתת לחץ הדם

    בננות: בחירה פופולרית בשל תכולת האשלגן הגבוהה שלהן, בננות ידועות כמפחיתות יתר לחץ דם. הם עוזרים לנהל את ההשפעות של נתרן בגוף ולהפחית מתח בדפנות כלי הדם. ד”ר סבגיר מציע לשלב בננות בתזונה שלך עם מתכונים כמו אבוקדו & שייק בננה או פיצול ארוחת בוקר שוקולד-קוקוס בננה.

    אבוקדו: החביב על ד”ר סבגיר, האבוקדו מועיל בשל הסיבים התזונתיים והשומנים הבלתי רוויים שלו, המקדמים את בריאות הלב וכלי הדם. הם גם מכילים כמויות משמעותיות של אשלגן, המסייעות במניעת ההשפעות השליליות של הנתרן על לחץ הדם. טוסט אבוקדו וגוואקמולי הם דרכים טעימות לכלול את הפרי הזה בארוחות שלך.

    גרגרי יער: בין אם אתה מעדיף פטל, אוכמניות או אוכמניות, פירות אלה הם יתרון עבור אלה עם לחץ דם גבוה. פירות יער עשירים בנוגדי חמצון, כולל אנתוציאנינים, אשר נקשרו להורדת לחץ הדם. ד”ר סבגיר מפנה למחקר משנת 2021 שפורסם ב- תזונה מולקולרית & מחקר מזון הקושר בין צריכה גבוהה יותר של אנתוציאנינים עם סיכון מופחת למחלות לב.

    קרדיולוג ממליץ על ארבעת הפירות המובילים להפחתת לחץ הדם

    קיווי: הפרי הפרוותי הזה זוכה לשבחים בזכות תכולת ויטמין C הגבוהה שלו, שיכולה לסייע בהורדת לחץ הדם אצל אלו עם יתר לחץ דם ראשוני. מחקר שנערך בשנת 2022 בנושא Nutrients הדגיש את ההשפעות של הורדת לחץ הדם של קיווי, וייחס אותן חלקית לתכולת האשלגן שלו. ניתן ליהנות מקיווי לבד, כחלק מארוחה, או בתוספת שוקולד ופיסטוקים לקינוח בריא.

    שילוב הפירות הללו בתזונה היומית שלך מציע גישה טעימה וטבעית לניהול לחץ דם גבוה. הפרופילים התזונתיים העשירים שלהם לא רק מסייעים בשליטה על יתר לחץ דם אלא גם תורמים לבריאות הלב הכללית. על ידי ביצוע עצתו של ד”ר סבגיר, אנשים יכולים ליהנות ממגוון טעמים תוך נקיטת צעדים באופן יזום לקראת בריאות קרדיווסקולרית טובה יותר. זכרו, תזונה מאוזנת עם פירות אלו יכולה להיות מרכיב מרכזי באורח החיים הבריא ללב שלכם.

    פרסומים קשורים

    נכון ל-7 באוגוסט, מספר מקרי המוות מאבולה בקונגו עבר את ה-1,900, על רקע עלייה במקרים

    אוגוסט 11, 2026

    נכון לסוף אפריל, דווח על 13 מקרי מוות בצפון ג’מנה ובחאג’ר למיס בעקבות התפרצות כולרה בצ’אד.

    אוגוסט 8, 2026

    ארגוני בריאות באיחוד האירופי מבקשים אמצעי הגנה מפני חום מחייבים

    אוגוסט 7, 2026
    חדשות מרעישות

    סין פרסמה אזהרות לאחר שהטייפון דולפין ממשיך להתקדם בפנים הארץ לאחר נחיתה בחוף.

    אוגוסט 11, 2026

    הזהב ממשיך בעלייה של שלושה ימים לקראת פרסום נתוני האינפלציה המרכזיים בארה”ב

    אוגוסט 11, 2026

    נכון ל-7 באוגוסט, מספר מקרי המוות מאבולה בקונגו עבר את ה-1,900, על רקע עלייה במקרים

    אוגוסט 11, 2026

    ארגון התיירות של קוריאה מדווח על עודף של 596.6 מיליון דולר ביוני 2026

    אוגוסט 10, 2026

    אלסקה מדווחת על אירוע סייסמי בעוצמה 5.0 ליד אטקה

    אוגוסט 10, 2026

    גל חום ממושך בדרום קוריאה גורם לעלייה משמעותית במחירי מזון טרי ולאובדן יבולים

    אוגוסט 10, 2026

    בית המשפט בניו מקסיקו הורה למטה לתרום 567 מיליון דולר ליוזמות לבריאות הנפש של בני נוער

    אוגוסט 8, 2026

    סין מדווחת על אירוע סייסמי בעוצמה 4.9 במחוז סצ’ואן

    אוגוסט 8, 2026
    © 2024 עֲסָקִיםחֲדָשָׁנִים | כל הזכויות שמורות
    • הביתה
    • צור קשר

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.